Predajca

Ráj vykrajovátek s.r.o., IČ 17189527, so sídlom Poděbradova 490/61, Královo Pole, 612 00 Brno

I.
Vymedzenie pojmov

  1. ,,Obchodom“ sa pre účely týchto obchodných a reklamačných podmienok rozumie internetový
    obchod na internetovej adrese www.rajvykrajovaciek.sk
  2. „Predajcom“ sa rozumie prevádzkovateľ obchodu, menom, priezviskom, názvom spol., IČ a
    sídlom spoločnosti uvedeným v sekcii „Košík“ pred odoslaním objednávky.
  3. „Tovarom“ sa rozumejú veci a produkty ponúkané Predajcom na predaj v Obchode.
  4. „Zákazníkom“ sa rozumie užívateľ Obchodu, ktorý má záujem o kúpu konkrétneho Tovaru.
  5. „Spotrebiteľom“, sa rozumie každý človek, ktorý s Predajcom uzatvára obchod prostredníctvom
    Obchodu mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu
    svojho povolania. Na takého Spotrebiteľa sa vzťahujú dojednania, pri ktorých je tak výslovne uvedené.
  6. „Objednávkou“ sa rozumie vyplnený objednávkový formulár určený pre konkrétny Tovar v
    rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.
  7. Skratka „OZ“ znamená zák. č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v platnom znení.

II.
Nákup Tovaru

  1. Zákazník je oprávnený objednať prostredníctvom Obchodu a jeho elektronického
    objednávkového systému konkrétny Tovar, o ktorého kúpu má záujem. Vyplnením registračného
    formulára Obchodu, registráciou v Obchode, vyplnením ktoréhokoľvek objednávkového formulára v
    rámci Obchodu a odoslaním ktorejkoľvek Objednávky v rámci Obchodu prejavuje vždy Zákazník
    zároveň súhlas s týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami určenými pre nákup tovaru v
    Obchodu a tiež so spracovaním jeho osobných údajov uvedených v Objednávke (podľa čl. XII –
    Ochrana osobných údajov).
  2. Samotné uverejnenie a ponúkanie Tovaru Predajcom v Obchode nie je ešte návrhom na uzavretie
    kúpnej zmluvy ohľadom daného Tovaru zo strany Predajcu, ale iba informačným zverejnením
    dodávateľských možností Predajcu. Pre prezentáciu Tovaru prostredníctvom Obchodu a tiež pre
    prezentáciu možnosti jeho objednania a kúpy sa teda nepoužije § 1732 ods. 2 OZ, pričom taká

prezentácia Tovaru v Obchode tak nie je právne účinným návrhom Predajcu na uzavretie zmluvy k
takému Tovaru.

  1. Za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany Zákazníka prostredníctvom Obchodu ohľadom
    konkrétneho Tovaru sa považuje vždy až doručenie Objednávky Zákazníka na kúpu daného
    Tovaru Predávajúcemu.
  2. Odoslaním Objednávky prejavuje vždy Zákazník zároveň súhlas s týmito obchodnými a
    reklamačnými podmienkami a záväzne si objednáva Tovar uvedený v Objednávke.
  3. Predajca potvrdí Zákazníkovi doručenie Objednávky bez zbytočného odkladu.
  4. Potvrdenie o doručení Objednávky Predajcom sa považuje za prijatie návrhu na uzavretie kúpnej
    zmluvy Predajcom so Zákazníkom ohľadom konkrétneho tovaru uvedeného v Objednávke a
    až okamihom takého potvrdenia Objednávky teda dochádza medzi Zákazníkom a Predajcom k
    uzavretiu kúpnej zmluvy ku konkrétnemu objednanému Tovaru.
  5. Obsah ktorejkoľvek kúpnej zmluvy podľa ods. 6 je potom vždy daný obsahom prijatého návrhu
    (objednávky) Zákazníka, teda ako predmet kúpy, tak aj jeho cena, spôsob dodania a ďalšie
    podmienky dojednané v rámci takto prijatého návrhu, pričom ostatné zmluvné náležitosti také
    kúpne zmluvy sú definované týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami.
  6. Pokiaľ si Zákazník v rámci objednávky vybral dodanie tovaru jeho odoslaním na adresu určenú
    Zákazníkom, odošle Predajca tento Tovar na takú adresu potom, čo bude daný Tovar pripravený
    u Predajca na expedíciu.

III.
Realizácia Objednávky

  1. Pre vykonanie riadnej Objednávky je Zákazník povinný vyplniť všetky povinné údaje v
    objednávkovom elektronickom systéme Obchodu.
  2. Doručená Objednávka Zákazníka sa považuje za neprijatú a odmietnutú zo strany Predajcu
    najmä vtedy, ak Predajca informuje Zákazníka, že (i) Objednávku neprijíma či odmieta, (ii)
    objednaný Tovar nie je možné dodať, alebo v prípade, že Predajca nepotvrdí Zákazníkovi prijatie
    Objednávky podľa čl. II bodu 6 najneskôr do 20 pracovných dní od jej odoslania Zákazníkom.
  3. Pokiaľ je objednaný Tovar možno dodať, avšak v medziobdobí došlo k zmene podmienok
    dodávky daného Tovaru (Tovar je možné dodať v inej cene, kvalite, či prevedení), je Predajca
    oprávnený informovať o tejto skutočnosti Zákazníka so žiadosťou o vyjadrenie, či má zákazník záujem o
    Tovar za takto zmenených podmienok, a zároveň s poskytnutím lehoty na takéto vyjadrenie.
  4. Ak sa Zákazník vyjadrí Predajcovi podľa ods. 3 v lehote určenej Predajcom, že má záujem o

Tovar aj za zmenených podmienok, považuje sa také vyrozumenie za novú Objednávku a ďalej sa
postupuje ako pri novej Objednávke.

  1. Ak sa Zákazník nevyjadrí podľa ods. 3 v lehote určenej Predajcom, že má záujem o Tovar aj za
    zmenených podmienok, uplynutie takej lehoty sa považuje za zrušenie Objednávky
    Zákazníkom.
  2. Objednávka vykonaná Zákazníkom je pre Zákazníka záväzná.

IV.
Informácie Zákazníka

  1. S ohľadom na povinnosť Predajcu podľa OZ poskytuje Predajca týmito obchodnými a
    reklamačnými podmienkami Zákazníkovi informácie, ktoré sú nevyhnutné na uzavretie zmluvy a
    náležitej informovanosti Zákazníka o realizácii konkrétneho obchodu.
  2. Identifikačné údaje Predajcu sú uvedené v čl. I ods. 2 týchto obchodných a reklamačných
    podmienok.
  3. Názov, hlavná charakteristika Tovaru a jeho cena je vždy uvedená v špecifikácii Tovaru v
    príslušnej sekcii Obchodu, pričom tým, že Zákazník ohľadom takého Tovaru urobí Objednávku,
    dáva najavo, že sa už v predstihu s popisom daného Tovaru aj jeho cenou zoznámil.
  4. Cena Tovaru v rámci Obchodu je vždy uvedená bez daní a bez ďalších poplatkov, ak nie je
    uvedené inak.
  5. Zákazník je povinný uhradiť kúpnu cenu s daňou príslušnou k danému Tovaru alebo zmluve.
  6. V rámci Objednávky a pred jej odoslaním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazená a
    uvedená aj cena po pripočítaní príslušných daní (DPH) a po pripočítaní ďalších poplatkov a nákladov
    (napr. poplatok za ekologickú likvidáciu podľa zák. č. 185/2001 Zb., o odpadoch, v platnom znení, a
    náklady za dodanie a dopravu).
  7. Predajca neúčtuje Zákazníkom žiadne náklady vznikajúce použitím komunikačných prostriedkov
    na diaľku, a také náklady na svojej strane teda nesie Zákazník sám.
  8. Vyplnením a odoslaním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému
    Obchodu Zákazník na dobu neurčitú súhlasí, že môžu byť Predajcom Zákazníkovi na adresu
    jeho uvedeného bydliska či sídla zasielaná reklamné oznámenia Predajcu a ďalej, že mu na jeho
    vyplnenú emailovú adresu môžu byť zasielané obchodné oznámenia Predajcu. Tento súhlas je
    Zákazník oprávnený kedykoľvek odvolať.
  9. Ponuka Tovaru Obchodu je platná vždy po dobu určenú u každého konkrétneho Tovaru v

rámci špecifikácie Tovaru v príslušnej sekcii Obchodu, pričom pokiaľ doba platnosti ponuky nie je
uvedená, má sa za to, že ponuka tovaru platí do odvolania či do vyčerpania zásob.

  1. Každá uzatvorená kúpna zmluva v rámci obchodu je ďalej Predajcom archivovaná v rámci
    jeho obchodnej a účtovnej evidencie a na vyžiadanie Zákazníka môže byť tomuto následne
    sprístupnená po uhradení manipulačných nákladov na takéto sprístupnenie.
  2. Kroky vedúce k uzavretiu kúpnej zmluvy v rámci Obchodu sú všeobecne popísané týmito
    obchodnými a reklamačnými podmienkami.
  3. Kúpna zmluva môže byť uzavretá v českom alebo aj slovenskom jazyku.
  4. V rámci objednávania ktoréhokoľvek Tovaru je Zákazník oprávnený do konečného odoslania
    Objednávky meniť obsah Objednávky či opravovať chyby urobené v Objednávke.

V.
Dodanie Tovaru

  1. Spôsob dodania Tovaru zvolí zákazník vždy v rámci vyplnenia Objednávky, kde je špecifikovaná aj
    cena a forma dodania.
  2. Ak si nevyzdvihne Zákazník Tovar zasielaný dobierkou v lehote jej uloženia na pošte pri dodaní
    prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. alebo ak si neprevezme Zákazník doručovaný Tovar od zasielateľa v
    prípade dodania Tovaru prostredníctvom iného dopravcu, a Tovar bude vrátený Predajcovi, uskladní
    Predajca Tovar vo svojom sklade do doby, než si ho Zákazník vyzdvihne alebo než Predajca podľa ods.
    4 využije svoje právo odstúpiť od zmluvy.
  3. Zákazník je povinný za uskladnenie podľa ods. 2 uhradiť Predajcovi skladné vo výške 100,- Kč (4 EUR) za
    každý aj začatý týždeň takého uskladnenia.
  4. Ak Tovar bude vrátený Predajcovi podľa ods. 2, je Predajca zároveň oprávnený od kúpnej
    zmluvy odstúpiť, kedy takým odstúpením nie je dotknutý nárok Predajcu na vynaložené
    náklady s odoslaním Tovaru ani nárok na doposiaľ vzniknuté skladné podľa bodu 3.

VI.
Platobné podmienky

  1. Platobné podmienky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnenia Objednávky, kde je špecifikovaná aj
    cena a forma platby.

VII.
Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

(ustanovenia tohto článku sa vzťahujú iba na Spotrebiteľa)

  1. Spotrebiteľ má právo od zmluvy uzavretej prostredníctvom Obchodu odstúpiť bez uvedenia
    dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní odo dňa, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba
    (iná ako dopravca) prevezme Tovar.
  2. Na účely uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy musí Spotrebiteľ o svojom odstúpení od
    kúpnej zmluvy informovať Predajcu na jeho adresu uvedenú v čl. I ods. 2 formou
    jednostranného právneho konania (napríklad listom zaslaným prostredníctvom prevádzkovateľa
    poštových služieb, faxom alebo e-mailom). Spotrebiteľ môže použiť nižšie v čl. XIV uvedený
    vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy, nie je to však jeho povinnosťou.
  3. Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy, postačuje odoslať odstúpenie od
    zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty.
  4. Tovar, ktorý Spotrebiteľ obdržal a ohľadom ktorého odstúpil od zmluvy podľa ods. 1 bez
    zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od tejto zmluvy, je
    Spotrebiteľ povinný zaslať späť na adresu predajcu pred uplynutím 14 dní.
  5. Pokiaľ Spotrebiteľ odstúpi od tejto zmluvy, vráti Predajca Spotrebiteľovi bez zbytočného
    odkladu, najneskôr však do 14 dní odo dňa obdržania vráteného Tovaru alebo potom, čo Spotrebiteľ
    preukáže, že Tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr, všetky platby, ktoré Predajca od
    Spotrebiteľa dostal, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v
    dôsledku Spotrebiteľom zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob
    štandardného dodania ponúkaný Predajcom). Pre vrátenie platieb použije Predajca rovnaký platobný
    prostriedok, ktorý Spotrebiteľ použil na vykonanie počiatočnej transakcie, ak Spotrebiteľ
    výslovne neurčil inak. V žiadnom prípade tým Spotrebiteľovi nevzniknú ďalšie náklady.
  6. Spotrebiteľ berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od zmluvy podľa ods. 1 zodpovedá iba
    za zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku nakladania s týmto Tovarom iným spôsobom, než ktorý je
    nutný na oboznámenie sa s povahou a vlastnosťami Tovaru, vrátane jeho funkčnosti.
  7. Spotrebiteľ berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od zmluvy podľa ods. 1 ponesie priame
    náklady spojené s vrátením Tovaru.
  8. Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť podľa tohto článku od kúpnej zmluvy na Tovar, ktorý už
    bol Spotrebiteľovi dodaný, avšak bol predtým Predajcom pred jeho dodaním na základe požiadavky
    či Objednávky Spotrebiteľa akokoľvek upravený podľa priania Spotrebiteľa alebo pre Spotrebiteľa
    (predovšetkým na jeho mieru).
  9. Ustanovenia čl. VII sa nevzťahujú na Zákazníka, ktorý nie je Spotrebiteľom.

VIII.
Reklamácia Tovaru

  1. Spotrebiteľ je oprávnený reklamovať vady, ktoré sa na Tovare vyskytli v dobe 24 mesiacov po
    prevzatie Tovaru. Ustanovenie predchádzajúcej vety neplatí a nevzťahuje sa na Zákazníka, ktorý nie je
    Spotrebiteľom, pričom takýto Zákazník je oprávnený Tovar reklamovať podľa príslušných právnych
    predpisov.
  2. Práva z vád sa nevzťahujú predovšetkým na vady, ktoré:
  3. boli reklamované po uplynutí doby podľa ods. 1,
  4. majú pôvod v užívaní Tovaru v rozpore s pokynmi na jeho užívanie alebo v rozpore s jeho
    účelom alebo obvyklým a predpokladaným spôsobom použitia,
  5. sú zapríčinené nedovolenými alebo neodbornými zásahmi do Tovaru,
  6. boli spôsobené vyššou mocou alebo inou vonkajšou okolnosťou nemajúcou pôvod v povahe Tovaru.
  7. Pri uplatnení práv z vád je Zákazník povinný predložiť reklamovaný Tovar a kópiu dokladu o
    kúpe (faktúry).
  8. V prípade kúpy Tovaru osobným odberom u Predajcu obdrží Zákazník faktúru súčasne so
    zakúpeným Tovarom.
  9. Lehoty na uplatnenie práva z vád začínajú plynúť od prevzatia Tovaru Zákazníkom.
  10. V prípade doručenia tovaru dobierkou je Zákazník povinný pri prevzatí si vždy zásielku
    prezrieť a pri zrejmých a na povrchu obalu zásielky znateľných poškodení, popr. zjavnej a
    vnútri poznateľnej čiastočnej straty zásielky tieto poškodenia a straty reklamovať u doručovateľskej služby aj u
    Predajcu Ďalšia manipulácia s poškodenou zásielkou musí byť vykonaná iba v súlade s pokynmi
    Predajcu
  11. Ak nie je poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej odovzdaní a prevzatí príjemcom
    zjavná, je Zákazník povinný oznámiť Predajcovi vznik škody bez zbytočného odkladu, potom čo ju
    zistil, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky.

IX.
Nároky z vád

  1. Spotrebiteľ má práva z vadného plnenia podľa § 2165 a ďalej z OZ, pričom Predajca tiež zodpovedá
    za akosť Tovaru pri prevzatí podľa §2161 OZ. Predchádzajúca veta sa však nevzťahuje na Zákazníka, ktorý

nie je Spotrebiteľom, pričom takýto Zákazník je oprávnený Tovar reklamovať podľa príslušných
právnych predpisov.

  1. Práva z vadného plnenia je Zákazník oprávnený uplatniť predovšetkým podľa § 2169 OZ. Predchádzajúca
    veta sa však nevzťahuje na Zákazníka, ktorý nie je Spotrebiteľom, pričom takýto Zákazník je
    oprávnený Tovar reklamovať podľa príslušných právnych predpisov.

X.
Posúdenie reklamácie

  1. Reklamovaný Tovar spolu s kópiou nákupného dokladu (faktúry) zašle Zákazník späť na adresu
    Predajcu
  2. V reklamácii je Zákazník povinný uviesť aj podrobný popis reklamovanej chyby Tovaru.
  3. Na reklamáciu nespĺňajúcu podmienky podľa bodu 1 a 2 nebude Predajcom prihliadané.
  4. Dopravu reklamovaného Tovaru hradí Zákazník.
  5. Reklamovaný Tovar nemožno Predajcovi zaslať na dobierku, k takejto reklamácii nebude Predajcom
    prihliadané.
    Po obdržaní reklamovaného Tovaru spolu s kópiou faktúry posúdi Predajca reklamovaný Tovar s
    ohľadom na vady namietané Zákazníkom.

XI.
Vrátenie tovaru

(článok XI. sa nevzťahuje na vrátenie Tovaru podľa čl. VII)

  1. V prípadoch, na ktoré sa nevzťahujú ustanovenia podľa čl. VII, je Zákazník povinný vrátiť
    Predajcovi Tovar vtedy, ak dôjde k zániku kúpnej zmluvy medzi Predajcom a Zákazníkom na
    konkrétnom Tovare, najmä v prípade účinného odstúpenia niektorého účastníka od kúpnej
    zmluvy.
  2. Ak tak z akéhokoľvek iného dôvodu ako podľa čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnosť na vrátenie
    Tovaru Predajcovi, je Zákazník povinný vrátiť Predajcovi Tovar najneskôr do 20 dní od vzniku takejto
    povinnosti.
  3. V prípade, že Zákazník prevzal od Predajcu Tovar osobným odberom, je Zákazník povinný Tovar
    vrátiť a odovzdať Predajcovi v lehote podľa ods. 2 v predajnom mieste Predajca, kde si predtým Tovar
    prevzal.
  4. V prípade, že zákazník prevzal od Predajcu Tovar dobierkou, je Zákazník povinný Tovar vrátiť
    Predajcovi tak, že Tovar zašle v lehote podľa ods. 2 na adresu Predajcu, z ktorej mu bol Tovar
    odoslaný, alebo ho v danej lehote na uvedenej adrese odovzdá Predajcovi.
  5. Zákazník je povinný odovzdať Predajcovi Tovar nepoškodený, čistý a so všetkými súčasťami a
    príslušenstvom, ktoré boli súčasťou kúpy.
  6. V prípade porušenia povinnosti podľa ods. 5 je Predajca oprávnený vyúčtovať Zákazníkovi:
  7. sumu zodpovedajúcu zníženiu hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania Zákazníka
    s Tovarom,
  8. priame náklady na opravu Tovaru v skutočnej výške takýchto nákladov,
  9. priame náklady na čistenie Tovaru,
  10. cenu chýbajúcich súčastí alebo príslušenstva.
  11. Zákazník je povinný uhradiť vyúčtované čiastky podľa ods. 6 do 5 dní od oznámenia takého
    vyúčtovania Zákazníkovi.
  12. Ak sa ocitne Zákazník v omeškaní s vrátením Tovaru, je Predajca oprávnený vyúčtovať
    Zákazníkovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z kúpnej ceny Tovaru (vrátane DPH), o ktorého vrátení sa
    koná, ktorá bola fakturovaná Zákazníkovi pri kúpe Tovaru, a to za každý aj začatý deň takého
    omeškania. Nárok Predávajúceho na náhradu škody v plnej výške nie je uhradením zmluvnej pokuty
    nijako dotknutý. Zákazník je povinný uhradiť vyúčtovanú zmluvnú pokutu do 5 dní od
    oznámenia jej vyúčtovania.
  13. Predajca vráti Zákazníkovi kúpnu cenu Tovaru uhradenú skôr Zákazníkom (po prípadnom
    započítaní čiastok náhrady škody a čiastok podľa ods. 6) až potom, čo Predajcovi bude zo strany
    Zákazníka vrátený Tovar, ohľadne ktorého Zákazník takto odstúpil od zmluvy.
  14. Ustanovenie tohto článku XI. sa nevzťahuje na prípady, kedy dôjde k zániku zmluvy
    odstúpením Spotrebiteľa podľa čl. VII.

XII.
Ochrana osobných údajov

  1. V prípade, keď Zákazník v rámci Obchodu, najmä pri vyplňovaní a zasielaní Objednávky
    prostredníctvom objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žiadaný o poskytnutie
    osobných údajov uvedených v tom ktorom formulári či Objednávke, berie Zákazník na vedomie, že
    nie je povinný také údaje poskytnúť a ich poskytnutie je teda úplne dobrovoľné.
  2. V prípade neposkytnutia žiadaných osobných údajov Zákazníkom však nie je Predajca povinný
    prijať Objednávku, pričom s ohľadom na objednávkový elektronický systém Obchodu môže
    byť ďalšie pokračovanie neúplne vyplnenej Objednávky automaticky zastavené či ukončené.
  3. V prípade, že sa Zákazník dobrovoľne rozhodne poskytnúť svoje osobné údaje Predajcovi, berie
    Zákazník na vedomie, že dobrovoľne poskytuje svoje osobné údaje v rozsahu uvedenom v
    konkrétnom formulári či Objednávke Predajcovi.
  4. Nakladanie s osobnými údajmi zo strany Predajcu sa riadi pravidlami, umiestnenými na adrese
    www.rajvykrajovaciek.sk s ktorými sa zákazník riadne zoznámil pred odsúhlasením týchto
    Obchodných a reklamačných podmienok.

XIII.
Záverečné ustanovenia

  1. Vyplnenie registračného formulára Obchodu, registráciou v Obchode, vyplnením ktoréhokoľvek
    objednávkového formulára v rámci Obchodu a odoslaním ktorejkoľvek Objednávky v rámci
    Obchodu alebo pri nadviazaní inej obdobnej elektronickej komunikácie na diaľku s Predajcom
    prostredníctvom Obchodu, sa vždy zároveň považuje za potvrdenie súhlasu s týmito obchodnými
    a reklamačnými podmienkami.
  2. Uzatvorená kúpna zmluva rovnako ako všetky vzťahy vzniknuté medzi Zákazníkom a Predajcom
    pri objednávaní či predaji Tovaru prostredníctvom Obchodu sa riadi českým právom s vylúčením
    kolíznych noriem českého práva.
  3. Ak je v týchto obchodných a reklamačných podmienkach používané označenie Zákazník a nie je
    výslovne uvedené, že sa konkrétne ustanovenie týka iba Spotrebiteľa, vzťahuje sa vždy také
    ustanovenie v plnom rozsahu aj na Zákazníka, ktorý nie je Spotrebiteľom.
  4. Ak dôjde v súvislosti s kúpou Tovaru prostredníctvom Obchodu k sporu medzi predajcom a
    spotrebiteľom, má spotrebiteľ právo na jeho mimosúdne riešenie podľa zák. č. 634/1992 Zb. o
    ochrane spotrebiteľa, v platnom znení. Návrh na mimosúdne riešenie sporu podľa uvedeného
    zákona je spotrebiteľ oprávnený podať na Českú obchodnú inšpekciu (internetová stránka:
    www.coi.cz).
  5. Zákazník potvrdzuje a vyhlasuje, že súhlas s týmito obchodnými a reklamačnými
    podmienkami urobený najmä spôsobom podľa ods. 1, sa medzi účastníkmi považuje za súhlas
    písomný (resp. postavený naroveň súhlasu písomnému) a všetky dojednania obchodných a
    reklamačných podmienok za dojednaná písomne (resp. postavená naroveň dojednaniu písomnému).
    Tam kde teda zákon výslovne vyžaduje pre takéto dojednanie písomnú formu, má sa medzi
    účastníkmi za to, že táto bola riadne dodržaná a vykonaná už odsúhlasením obchodných a
    reklamačných podmienok touto elektronickou formou.
  6. Zákazník ďalej výslovne vyhlasuje a potvrdzuje, že v dostatočnom predstihu pred učinením
    Objednávky Tovaru a tiež pred uzavretím zmluvy k Tovaru boli Zákazníkovi zo strany Predajcu
    poskytnuté všetky informácie, ktoré sú obsahom týchto obchodných a reklamačných
    podmienok, s týmito sa vopred plne oboznámil, a že zmluva k Tovaru bude z jeho strany
    uzatváraná potom, čo bol už pred jej uzavretím v dostatočnom predstihu oboznámený so všetkými
    dojednaniami, informáciami, vyhláseniami a upozorneniami uvedenými v týchto obchodných a
    reklamačných podmienkach, a tieto považuje za jasné a zrozumiteľné.
  7. Zákazník prehlasuje, že je plne oboznámený s podmienkami týchto obchodných a reklamačných
    podmienok a proti ich zneniu a obsahu nemá akýchkoľvek výhrad.

XIV.Vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy

(len na účely odstúpenia Spotrebiteľom podľa čl. VII)

Oznámenie o odstúpení od zmluvy

Dátum objednávky …………………………………………………
Oznamujem, že týmto odstupujem od zmluvy o nákupe tovaru ………………………………………………………
Číslo objednávky …………………………………
Hodnota tovaru …………………………………….
Objednaný tovar som obdržal/a dňa …………………………….
Meno a priezvisko Spotrebiteľa …………………………………..
Adresa Spotrebiteľa ………………………………………………………………………………………………………..
Podpis Spotrebiteľa …………………………………

V …………………………, dňa …………………………